اندر احوالات تصفیه گشتن یاهو ۳۶۰

آورده اند که روزی روزگاری در مملکتی، محمودکی ظهور نمودی هاله به سر که مردانی با القاب میرزا غلامحسین خان الهامات الدوله، حمیدرضا خان آصف السلطان کاذب العَمَل، میرزا حسین خان بنویس باشی صفارزاده، رحیم الملک رقاص الدوله و انواع اقسام خان ها محیط او را گرفته بودی و هر روز هندوانه اندر دامانش ول دادندی و او جوگیرانه مشغول اظهار فضل بودی!

محمودک مدتهای مدیدی بودی که اندر راه رسیدن به منصبش تلاشها نموده بودی و اندر بلدیه وامها عنایت فرموده بودی به شباب دم البخت! ایّام سپری گردیدی و محمودک، دی تو دی، بر کمالاتش افزون گشتی و از محبوبیتش کاسته.  خان های پیرامون، به شور بنشستندی و طریق افزایش محبوبیت محمودک بسنجیدندی. بگفتند: طریقی نداریم به افزایش محبوبیت صاحب الدوله، بهتر این است منتقدانش را سر به نیست بنماییم، و گر منتقدان مجازی بودندی، ایشان را تصفیه!

ایام بگذشتی و منتقدین غیرمجازی محبوس شدندی و مجازییون تصفیه!

ایامی شد که مجازییون تمام شدندی! پس میرزا حسین خان بنویس باشی، اندر تفکر وبگاهی جدید لِتصفیه بود که خاطراتی به ذهنش خطور نمودندی. خاطره چنین بود که روزی محمودک در اظهار فضلش فرموده بودی: «مردم باید آزادی ۳۶۰ درجه داشته باشند». بلافاصله میرزا حسین خان بنویس باشی، دستور دادی که جستجو کنند در پی مجازییونی که این اظهار فضل صاحب الدوله را مضحکه نمودندی! نخستین وبگاهی که یافت نمودند، وبگاهی بودی سراسر آنتی دین که کفرگویان و درویش وار، نام «یاهو ۳۶۰ درجه» را بر خود نهادی! بفرموده ی بنویس باشی، وبگاه را تصفیه نمودندی و فراوان وبلاگ بنویس هایی را بی جا و مکان!

بگفتند که یاهو ۳۶۰ درجه، اندر طریق گسترش ارتباطات نامشروع شباب دم البخت، مؤثر گردیده. شباب دم البخت بایستی بروند نهاد صاحب الدوله لِوام الازدواج! بلدیه دیگر از آن ما نمی باشد و متولی وام الازدواج فقط ماییم! شمایان اینستد آو یاهو ۳۶۰ درجه، با وام الازدواج محمودک با هم وصلت بنمایید تا خوشبخت گردید!

قصه ی ما به سر رسید، اما غصه ی ما تمامی ندارد!

7 دیدگاه در “اندر احوالات تصفیه گشتن یاهو ۳۶۰

  1. خدایا خداوندا همه این جوونها رو به راه راست هدایت کن! بدجوری چپ کردن!
    خدایا خداوندا این سایت رو هم فیلتر کن، فیلتر کردنی!
    خدایا خداوندا این سایت های فیلتر شده رو دوباره طوری فیلتر کن که به حالت عادی برگردن!!

  2. بچه ها یاهو مسنجر ورژن جدید رو نصب کنین مشکلتون حل میشه
    از طریق همین یاهو مسنجر میتونین ۳۶۰ رو داشته باشین

    التماس دعا

  3. درود بر حمید الدوله!
    دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
    دایما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
    با این حال این پایان این دو روز که در این غزل آمده است بر ما مشخص نیست. اما سیلی از فیلتر شکن های نوظهور در راهند از ممالک غربی! غم مخور!
    شنیدستم این فیلترشکن ها سرعتی دارند مافوق تصور و نیز ردی بر جای نمی گذارند.
    در حال اندر احوالات شیخنا احمدی نژاد با تامل و احتیاط بیشتر سخنوری نمایید تا خدای ناکرده شما نیز قربانی تیغ فیلتر نگردید.
    موفق و پاینده باشید

    حمید: درود بر مریم بانو!
    آخر فیلتر شکن های غربی مصداق تهاجم فرهنگی هستند! سرعتشان هم معمولاً خیلی بالا نمی باشد، آنهم با اینترنت ایران!
    ما حرفمان را میزنیم. تازه خیلی خودمان را کنترل میکنیم که مطلب تندی ننویسیم! اما چه کنیم دیگر. شاید خدا خواست و ما هم فیلتر شدیم:دی

  4. بابا به خدا من فقط با این ۳۶۰ بی صّاحاب بود که با دوستانم در اون ور آب ارتباط داشتم.درسته که یاهو مسنجر هم هست،اما خدایی ۳۶۰ درجه ی یاهو،یه چیز دیگه ای بود….خدایش بیامرزاد….خداکنه که ۲باره راش بندازن….ینی میشه؟؟؟؟

  5. یکی نیست بگه برا چی فیلتر کردید آخه؟ شما اگه فکر می کنید بده فکر جواناتون رو درست کنید که مثل شما فکر کنن.

    حمید: مشکل اینجاست که آقایون خودشون فکرشون مشکل داره و شده اند مصداق کافر همه را به کیش خود پندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.