بخش جدید سایت

شاید خیلی از شما تجربه ی این رو داشته باشید که دنبال یک کتاب الکترونیکی خاص، ساعتها توی اینترنت جستجو کرده اید و در نهایت هم به موردی که به دردتون بخوره برنخورده اید! خود من بارها و بارها این تجربه رو داشته ام و در نهایت از دوستانی که با emule یا برنامه های مبتنی بر torrent دانلود کرده بودند، کتاب مورد نظرم رو گرفته ام.

شاید اگر کتاب های الکترونیکی که داریم، حتی اونهایی که حجم خیلی بالایی دارند و با وجود سرعت بالای اینترنتی که در دسترس دارید، همه جا هم نمیشه با استفاده از emule یا bittorent یا microtorrent اونها رو دانلود کرد (به دلیل بسته بودن پورت این برنامه ها در بعضی جاها)، رو توی یه جایی بذاریم که دیگران به سادگی بهشون دسترسی داشته باشند، کمک بزرگی به جویندگان کتاب! کرده باشیم.

در همین راستا، بخش جدیدی رو به نام «کتاب های الکترونیکی» توی سایتم راه اندازی کردم.

حتماً سر بزنید. فکر کنم بتونید بعضی از کتابهای مورد علاقه تون رو توش پیدا کنید. این بخش رو به دوستانتون هم معرفی کنید. شاید اونها هم بتونند کتابهای مورد علاقه شون و کتابهایی که مدتهاست دنبالش می گردند رو توش پیدا کنند.

در ضمن، از همینجا برای تکمیل تر شدن بانک کتابی که در نظر دارم، از همه ی دوستانی که هر نوع و هر تعداد کتاب الکترونیکی دارند تقاضای کمک و همکاری میکنم.

1 دیدگاه در “بخش جدید سایت

  1. ایول … من اصولا با این حرکت ها موافقم ….

    اگه لینک کتاب با حال گیر اووردم بهت میدم…

    حمید: ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.