عبدالمالک ریگی: رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران!

چند لحظه پیش «صدای آمریکا» با دکتر عبدالمالک ریگی، رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران! صحبت می کرد. فقط آن بخشهایی را که دیدم و شنیدم اینجا ذکر میکنم:
ایشان از فعالیتهای سربازان گمنام امام زمان در قاچاق مواد مخدر و تروریسم در «بلوچستان»! می گفت. در جایی از صحبتها، آقای دکتر ریگی فرمودند: «ما هر روز ایمیل هایی از مردم تهران، شیراز، اصفهان، اهواز، دانشجویان و کاسب ها داریم که می خواهند به جنبش ما بپیوندند و این فیلترهایی که ما برای جذب نیرو گذاشتیم اجازه ی این مسئله رو نمیده که همه رو جذب کنیم»!!! ایشان از کمک های مردمی به سازمان جنبش مقاومت مردمی ایران گفتند و فرمودند که تمامی فعالیتهای گروه متبوعشان با این کمکهای مردمی انجام می شود. ایشان گفتند که ما تروریست نیستیم و به هیچ وجه با قاچاقچیان مواد مخدر ارتباط نداریم [چون خودمان یکی از مهم ترین عوامل توزیع مواد مخدر هستیم و نیازی به ارتباط با دیگران نمی بینیم!].

لازم به ذکر است که گروه «جندالله» در سیستان و بلوچستان، به ریاست دکتر عبدالمالک ریگی، به «جنبش مقاومت مردمی ایران» تغییر نام داده است!

خداییش چه رویی دارد این صدای آمریکا و چه رویی دارد این مرتیکه عبدالمالک ریگی! واقعاً که آمریکا، با ایجاد «صدای آمریکا»، چه سرمایه گذاری کلان و مؤثری برای تغییر حکومت های مخالفش، از جمله ایران دارد انجام می دهد.

در ضمن، با عرض معذرت، پس از پخش این برنامه، نام «عبدالمالک ریگی» به «عبدالمالک ریدی» تغییر پیدا کرد. کلمه ی دکتر را هم خودم به ابتدای نام این مردک اضافه کردم!

11 دیدگاه در “عبدالمالک ریگی: رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران!

  1. مرگ بر […] و گروه شیطانی جند الشیطان . کونتان سوخته کم آوردین تو سوراخ موش برین میگرن کونتان می زارن . عبدالمالک و برادر کونیش رو گرفتن ،شما هم گوهی نیستید

    حمید: واقعا برای این ادبیات سخیف که نشون دهنده ی شخصیت شماست متاسفم! اگر تا انتهای مطلب رو میخوندید، متوجه می شدید که این مطلب شبه طنزه و در انتقاد از امثال ریگی!
    فقط اون بخشهایی از نظرتون که توش به افراد مورد احترام مذاهب دیگه توهین کرده اید رو حذف کردم، ولی بقیه ی نظرتون رو به همون شکل میگذارم باقی بمونه تا شخصیتتون به خوبی نمایش داده بشه. متاسفم واقعا

  2. با سلام به تو بشر که در حال آزمایش دادنی
    با نگاهی گذرا به تاریخ بشریت ما متوجه میشویم که همیشه ۲ گروه با هم در ضدیت و جنگ بودند.

    گروه ۱- شامل بشردوستان – آزادی خواهان – روشنگران – پایبندان به اصول اخلاقی- وطرفداران اینها

    گروه ۲- شامل استبداد گران – خونخواران – پول پرستان – حقیقت پوشان – بی بندوباران – وطرفداران اینها.
    در اینجا به ذکر اسامی تعدادی از هر یک از دو گروه میپردازیم.

    گروه ۱- کلیه پیامبران مانند: نوح – ابراهیم -اسماعیل -یوسف -یونس -خضر -سلیمان -موسی –داوود -مریم- عیسی -محمد(ص)- وکلیه امامان علی و حسن و حسین وبقیه فرزندانشان

    سلمان فارسی -ابوذر -اسپارتاکوس -باراباس -گاندی -هوشی مین -ابراهام لینکولن -جان اف کندی -فلورانسنیت اینگل -سالوادورآلنده -امیلیانو زاپاتا -پانچوویلا -چگوارا -فیدل کاسترو -مارتین لوترکینگ – مالکوم ایکس – ویلیام والاس -رابین هود -ستارخان -باقرخان -میرزا تقی خان امیرکبیر -میرزا کوچک خان جنگلی -مصدق – سید جمال الدین اسدآبادی -میرزای شیرازی -قاضی طباطبایی -مدنی -دستغب -صدوقی-اشرفی اصفهانی -طالقانی -نواب صفوی-سعیدی -بخارایی -صفارهرندی -امانی -نیک نژاد -خسرو گلسرخی -شریعتی -مطهری -چمران -آوینی -صیاد شیرازی -دلیران تنگستان -بهشتی -باهنر -رجایی -خمینی -حسن مدرس – سربداران -حسن صباح و ملیونها ملیون افرادی که در این راه جان خود را دادند.

    ۲ – شداد -فرعون -اسکندر -هولاکوخان مغول – ابوجهل-معاویه -یزید -شمر -اکثر شاهان خونخوار -قیصر روم -. هیتلر -موسیلینی -ژنرال پینوشه – صدام – بوش -بلر-

    جنگهای بسیاری توسط این گروه بوجود آمده از جمله جنگهای سلیبی -جنگ جهانی اول و دوم -جنگ
    مکزیک -اسپانیا -الجزایر -مراکش -سودان -سومالی -اریتره -سرخپوستان آمریکا -ویتنام -کره -ژاپن -مصر
    بمب اتمی هیروشیما -فلیپین -السالوادور -ونزوئلا -کلمبیا -شیلی -آرژانتین -نیکاراگوا -لبنان -فلسطین-عراق
    لطفا در راه گروه ۱ قدم بردارید وکمک کنید متشکرم

  3. خنده داره این مرتیکه چوپان رو دکتر خطاب می کنند

    ریدم بهت ریگی داری از گرسنگی میمیری تو میخوای رهبر ایران بشی برو یه شکم سیر غذا بخور آقای دکتر

  4. منتظر عملیات استشهادی جندالله در تهدان باشید ای رافذین

    حمید: خدا همه رو به راه راست هدایت کنه!

  5. بنام خدا
    من اتفاقی از این سایت دیدن کرده و شایت دوباره فرصت نگاه کرده به این سایت را نداشته باشم اما نظرم را این گونه مطرح می کنم :
    به راستی که ۳۰سال از انقلاب سال ۵۷ ایران عزیز ما گذشت و حکمرانان ما همیشه اختلافات و مسایل مذهبی و قومی و نژادی و مسایل اقتصادی و ….. را بر گردن امریکا و اسراییل انداخته و همیشه سعی کرده اند که ضعف و کم کاری و اهمال کاری های خودشان را بر گردن این و ان انداخته و خود را بی گناه جلوه می دهند در حالی که واقعیت چیزدیگری است و …. قطعا عملکرد بد و بدور از قوانین اسلامی و بین المللی توسط دولت مردان ایران و حرکات تبعیض گرانه و ضد مذهبی اخوندها باعث پیدایش گروهکهای تروریستی مثل جندالله در بلوچستان می شود و من قطعا ایمان دارم که در روز رستاخیز خداوند منان در کنار تروریستان جندالله اخوندها و دولتمردان ایران را نیز مواخذه خواهد نمود.و ….

    حمید: فقط خواستم بنویسم که به دلیل احترامی که برای نظرات و دیدگاه های دیگران قائلم،‌ اینجور نظرات که بعضاً دردسر ساز هم می شوند رو ویرایش نمی کنم و این به معنی تأیید یا عدم تأیید نظرات دیگران نیست

  6. Salam be tamoome baro bache sait
    in […] gire man beyad midunam bahash chikar konam ashghale adam kosho bavar konid vase gir avordan un afrade ashghalesh amuzesh haye nezameie basijo didam va gasht ham miram.rasti yadam raft man az zahedanam.

    حمید: از سانسور بَدَم میاد، انتقاد منطقی از مذهب یا قومیّت یا هر چیز دیگه هم حق هر کسیه، امّا توهین به قومیّت یا مذهب دیگران رو نمی پسندم، خصوصاً اگه این توهین قرار باشه توی وبلاگ ما منتشر بشه. به همین دلیل، با عذرخواهی از دوست عزیزی که نظر داده اند، یه قسمتی از نظرشون رو به تیغ سانسور سپُردم!

  7. با سلام مجدد
    در مورد پیام شماره ۳ یعنی آقای علی عبدی من با بخشی از گفته های ایشان موافقم.یعنی همان قسمتی که به جلوتر بودن رادیو آمریکا اشاره داشته است.
    اما به هیچ عنوان منکر دخالت های سلیقه ای و سیاسی نمیتوان بود ،همانطور که خودت هم به آن اشاره داشتی.
    مشکل هم از آنجا نشات گرفته که به علت عدم وجود جریان آزاد و شفاف اطلاعات در ایران متاسفانه اکثر آنتن ها! به سمت بیگانگان است چرا که ما اساسا تولید کننده اطلاعات بیطرفانه نیستیم .

    حمید: متأسفانه داریم به سمتی پیش می رویم که این عدم وجود جریان آزاد و شفاف اطلاعات، باعث می شود که هر شبکه ای، هر مزخرفی را به خورد مردم ما بدهد!

  8. وبلاگ بازتاب نقدهای مطروحه در خصوص فیلم اخراجیها (وبلاگ یک اخراجی) با بیش از ده نقد جدید به روز شد.

    شما هم اگر مطلبی در خصوص این فیلم و یا نقدهای مطروحه در این وبلاگ دارید می توانید مطالب خود را در وبلاگ یک اخراجی بازتاب دهید.

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    [شیطونک]

    وبلاگ بازتاب نقدهای مطروحه در خصوص فیلم اخراجیها (وبلاگ یک اخراجی) با بیش از ده نقد جدید به روز شد.

    شما هم اگر مطلبی در خصوص این فیلم و یا نقدهای مطروحه در این وبلاگ دارید می توانید مطالب خود را در وبلاگ یک اخراجی بازتاب دهید.

  9. inja farsi neminevisad!
    ba nazarat dar morede voa movafegh nistam. be nazare man ham rigi yek terorist ast chon aadam mikoshad amma voa az hameye saligheha baraye sohbat kardan da’vat mikonad va nesbat be tamaame shabakehaye khaarej az keshvar gole sar
    sabad ast. albatte in nazare man ast! omidvaaram doostanemaan ham zoodtar azad shavand

    حمید: در اینکه صدای آمریکا با شبکه های دیگر فرق دارد و برنامه های مناسب تری پخش می کند شکّی نیست، اما در مورد مهمان ها موافق نیستم! معمولاً یک سری مهمان ثابت دارند که دعوت می شوند! اگر دیگرانی هم باشند که دعوت بشوند و حرفی بزنند که به مذاق مسئولین این شبکه خوش نیاید، دیگر در برنامه های این شبکه حضور نخواهند داشت! یک نمونه اش را چند وقت پیش داشتیم!

  10. با سلام
    دوست عزیز
    وقتی برای اصلاح امور و بهبود شرایط چشم امید به بیگانگان داشته باشیم و تواناییهای خود را دست کم بگیریم ،اینگونه میشود که تریبون های بیگانه برایمان با عناوین پر طمطراق رهبر جنبش می تراشند.
    راستی تا بحال دیده اید که اجنبی دلش برای ملتی بسوزد؟
    با درود

    حمید: اتفاقاً یکی از انتقادات من به شبکه هایی مثل صدای آمریکا و دلیل اینکه چندان با این شبکه ها و برنامه هایشان و اکثریت مهمانهایشان موافق نیستم، همین است که می خواهند از طریق یک قدرت خارجی به اصلاح امور بپردازند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.