خدایا من خسته شدم!

خدایا من دیگه حالم داره بهم میخوره!
خدایا من دیگه خسته شدم از اینکه هر روز بخونم که فلانی رو دستگیر کردند، فلانی رو اعدام کردند، فلانی رو از دانشگاه اخراج کردند!
خدایا من خسته شدم از اینکه ببینم هر هفته قیمت همه چیز بالاتر میره و ما فقط روز به روز بدبخت تر و بدبخت تر میشیم!
خدایا من از اینهمه دروغ و چاپلوسی و حماقت و تظاهر و پستی که هر روز از تلویزیون و روزنامه ها و خبرگزاری ها و مسئولان دولت و مجلس و قوه ی قضائیه و مردم می بینم و میشنوم خسته شدم!
خدایا من خسته شدم از اینکه می بینم هیچ کس هیچ امیدی به زندگی نداره!
خدایا من خسته شدم از اینکه شب میخوابم و صبح نمی دونم قراره توی این شهر و این مملکت چه اتفاقی بیفته!
خدایا من از دیدن و شنیدن تلویزیون و سفر استانی و انرژی هسته ای و حق مسلم و استکبار جهانی و تشویش اذهان عمومی و اخلال در امنیت جامعه و سیاه نمایی و تهدیدات داخلی و … خسته شدم!

خدایا! البته بهت حق میدم که صدای امثال من رو نشنوی! چون اصلاً تو خدای ما نیستی! چون خدای یه گروهی شدی که حاضر نیستن دیگران هم خدا داشته باشند! چون تو رو غصبت کردند، زندانی ات کردند برای خودشون! اینها رو هم که گفتم، برای دل خودم گفتم که خنک بشه، که خالی بشه!

خدیجه مقدم، از فعالان جنبش زنان و کمپین یک میلیون امضاء به شکل بدی در منزلش دستگیر و روانه ی بازداشتگاه شد!

8 دیدگاه در “خدایا من خسته شدم!

  1. در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه در ایران و در سه شنبه شب ۳۰ تیر ماه ۱۳۸۸( به یاد جان باختگان روز ۳۰ خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ایران درخواست می گردد دقیقاً در ساعت ۹:۰۰ شب و با آغاز اخبار ساعت ۹ همگی یک وسیله برقی پر مصرف ( ترجیحاً اتو یی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی، سشوار، هیتر و …) را برای ۲۴۰ ثانیه( ۴ دقیقه) به برق متصل کنید( اگر می خواهید بیشتر تأثیر گذار باشید همزمان ۲ یا سه وسیله را با هم به برق بزنید). توجه کنید که زمان بسیار و بسیار مهم است. در صورتی که حتی ۱۰ ثانیه تأخیر داشته باشید از قافله عقب خواهید ماند

    با همکاری ۳ میلیون خانواده در ایران دقیقاً در ساعت ۹ شب که خود را با دینگ دینگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت ۹ شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دینگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( یا سه شوار و یا هر وسیله پر مصرف از قبیل هیتر و …) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نیروگاهی ایران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.

    توصیه ایمنی: پس از قطع برق فوراً وسیله برقی و یخچال خود را از برق بیرون بکشید تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود ۲ ساعت طول می کشد ضمن اینکه یخچال شما آسیب نمی بیند، هم وطنان ما در اداره مرکزی دیسپاچینگ ملی برق نیز سریعتر بتوانند شبکه برق را بازیابی و برق شما را وصل کنند.

    نکته مهم : بعید نیست که در روز ۳۰ تیر ماه حکومت زمان اخبار ساعت ۹ را عوض کند و یا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخیرهای جداگانه پخش کنند .. مثلاً اخبار را ساعت ۹:۰۱ دقیقه پخش کنند. مهم نیست. ما با شروع اخبار وسیله های برقی را به برق متصل می کنیم. این کار حکومت چون به تفکیک هر شهر انجام می شود تأثیری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت ۹ را پخش نکردند، با اخبار ساعت ۱۰ شبکه سه این کار را انجام می دهیم. اگر اخبار ساعت ۱۰ شبکه سه نیز پخش نشد با اخبار ساعت ۱۰:۳۰ شبکه ۲ این کار را می کنیم.

    این کار و تحمل ماکزیمم ۲ ساعت بی برقی نتایج ذیل را به همراه دارد..

    ۱) وحدت ملی را به رخ حکومت دیکتاتوری می رسانیم

    ۲) این خبر مانند بمب در تمامی دنیا صدا می کندو غیر قابل کتمان می باشد( دیگر نمی توانند بگویند اینها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)

    ۳) دژخیمانی که هنوز در خوابند یآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ایران، برق آنها نیز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شاید به راه راست برگردند).

    ۴) دیگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسیج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نیستند.

    ۵) حکومت دیکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد

    ۶) ملت ایران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.

    ۷) بدون اینکه حتی خون یک نفر هم ریخته شود و یا کسی شناخته شده و به زندان بیفتد یک راه پیمایی میلیونی شبانه کرده ایم.

    ۸) پس از خاموشی مطلق ( توضیح اینکه در ۳۰ تیر ماه ، ماه در ساعت ۹ شب در آسمان نبوده و همه جا تاریک و بدون هیچگونه نوری می گردد) می توانیم بدون ترس از نفوذیان رژیم کودتا فریاد آزادی و الله اکبر سر دهیم.

    ۹) با توجه به اینکه قطع سراسری برق یک کشور جزء حوادث تاریخی آن کشور می باشد، اتحاد ایرانیان ظلم ستیز و شب ۳۰ تیر ماه به تاریخ می پیوندد.

    پس همراه شو هم وطن و این مطلب را حداقل به ۱۰ نفر از بستگان خود که دسترسی به اینترنت ندارند با توضیح کافی در خصوص اهمیت هماهنگی در زمان اتصال وسیله برقی دقیقاً در ساعت ۹ شب و قطع وسیله های برقی پس از خاموشی بگو.

    مطلب ذیل را برای مهندسان برق قدرت دارای تخصص مطالعات سیستم مینویسم که آنها نیز با قدرت مضاعف همراه شوند.

    ۱) شبکه برق ایران در ساعت ۹ شب حدود ۳۰۰۰ مگاوات تولید رزو آبی در ۲۵ واحد نیروگاهی دز، کارون، مسجد سلیمان، کرخه و … دارد که این واحدها به دلیل خصوصیت واحدهای آبی به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسیار سریع می باشد.. ولی مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به این کار، واحدهای نیروگاهی را به حالت Stand By روشن در مدار قرار خواهد داد. ولی در صورتیکه ۳ میلیون خانواده با هم و به فاصله ۱۰ ثانیه ماکزیمم اتوهای خود را به برق بزنند، توان اکتیوی حداقل برابر با ۳،۰۰۰،۰۰۰ ضربدر ۱۰۰۰ وات ( متوسط) که برابر با ۳۰۰۰ مگاوات می شود از شبکه درخواست می شود که فرکانس را با افت بیش از ۵ هرتز مواجهه می کند. با توجه به افزایش توان واحدهای آبی متوسط ۱۰ مگاوات بر ثانیه تا رسیدن به شرایط Stable جهت جبران توان اکتیو لازم ( تلفات ۱۷ درصدی را در اینجا صرفنظر کردیم) بیش از ۱۴ ثانیه زمان لازم است. پس واحدهای نیروگاهی قادر به جبران توان اکتیو درخواستی نخواهند بود و رله های Under Frequency و رله های نرخ کاهش فرکانسی ( dF/dt ) عمل نموده و شبکه ایران Black out می گردد.

    ۲) با توجه به اینکه حکومت ممکن است قبل از ساعت ۹ خاموشی بدهد و بارهای شبکه را از مدار خارج کنند( که به احتمال بسیار زیاد این کار را خواهند کرد) تنها ۲ راه جود ارد. اول اینکه مردم دقیقتر و با سرعت عمل بیشتر و دقیقاً راس ساعت ۹ اتوی خود را به برق بزنند (که احتیاج به فرهنگ سازی و کمک همه سطوح تحصیل کرده به مردم دارد) و در کمتر از ۵ ثانیه ۳ هزار مگاوات درخواست بار ایجاد کنند. دوم اینکه تعداد مردمی که این کار را می کنند ۲ برابر شود یعنی ۶ میلیون خانواده این کار را بکنند.

    ۳) همچنین در صورتیکه( به احتمال ۱ درصد) شوک اول را نیروگاه ها بتوانند تحمل کنند( که نمی توانند) به دلیل اینکه اتوها دارای ترموستات هستند، نوسانات بعدی قطع و وصل اتوها کار را یکسره می کند.

    پس به یاری سبز همه ایرانیان با غیرت و وطن دوست نیازمندیم

  2. سلام برادر. خسته نباشی هیچوقت!
    دیدم کامنت رو. من مشکلی ندارم. اما نمی دونم چجور کاری مد نظر شماست. هرچند فکر نمی کنم این سید اصلا بیاد. فکر می کنم باید روی افراد جدیدتری کار کرد.

  3. خسته نباشى.
    خدا، خداى ما هم هست و البته سمیع بصیر.
    RE: صبح ها ساعت ۴ پاشو تا جادوى جاروى رفتگر را ببینى.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.