غلام جون! جون من این بار محمود رو ببخش!

دعوای زرگری رئیس مجلس و رئیس دولت دوباره شروع شده! احمدی نژاد از تخلف حداد عادل گفته و حداد هم جوابش را داده! باید منتظر جواب مجدد احمدی نژاد باشیم!

آن زمان که رئیس جمهور نهم و دولتش، هر کاری می خواستند می کردند و هیئت رئیسه ی مجلس سکوت کرده بود و بی چون و چرا، همراه تصمیمات نابجای دولت شده بود، آقای حداد انتقاد کردن یادش رفته بود! حالا حق این مجلس است که اینطور مسئولیت گرانی و مشکلات مملکت به گردنش انداخته شود و نامه های توهین آمیز نثارش شود!

عماد افروغ رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم و عضو کنونی این کمیسیون، خیلی جالب در مورد این دعوای زرگری صحبت کرده و گفته: «هر چه به انتخابات ریاست جمهوری دهم نزدیک تر می شویم، واکنش های مثبت به اعتراضات عمومی بیشتر می شود که البته این نحوه برخورد، بر هم زننده ی اصل پیوند میان اخلاق و سیاست در نظام جمهوری اسلامی است»! شاید از این گفته ی افروغ اینچنین برداشت شود که شایعه ی کاندیدا شدن حدادعادل برای ریاست جمهوری دهم، چندان هم شایعه نیست! یا شنیده های حاکی از مذاکره با «سید شهاب الدین صدر» برای ریاست مجلس، چندان هم بی دلیل نباشد!

افروغ در جای دیگری از صحبت هایش گفته: «عده ای گویا راز و رمز باقی ماندن در قدرت را به خوبی آموخته اند و سعی دارند در آستانه ی تشکیل مجلس هشتم، به اعتراضات و نگرش های انتقادی و دلزدگی های عمومی و انزوای نخبگان پاسخ مثبت بدهند تا در افکار عمومی اینگونه القا کنند که آنها هم نگرش انتقادی دارند»!

هر چه می گذرد، از افروغ بیشتر خوشم میاید! حداقل شرفش را حفظ کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.