این انتخابات لعنتی

این روزها بخاطر این انتخابات لعنتی اونقدر فکرم مشغوله و استرس و دلهره دارم که اصلا نمیرسم هیچ کار دیگه ای انجام بدم. دائم توی اینترنت پرسه میزنم و اخبار رو پیگیری میکنم. انگار نه انگار که ظرف ۱۰ روز آینده، سه تا امتحان دارم، تا کمتر از یه ماه دیگه باید ۳تا پروژه تحویل بدم و مهم تر از همه اینکه، پروژه ام رو هنوز تصویب نکرده ام و باید هر چه زودتر به دکتر جهانگیر گزارش کار بدم. بقیه ی تمرین ها و گزارش کارها هم که دیگه هیچی! این انتخابات لعنتی داره تمام زحمات یه ترمم رو به باد میده!

از امروز میخوام شروع کنم

2 دیدگاه در “این انتخابات لعنتی

  1. عروسک خیمه شب بازی شدی که خودتم نمی دونی حرکتت به نفع کسانی شد که منتظر این آشوب ها بودند تا تغییرات دلخواه خودشون رو اجرا کنند.

    حمید: الان اینی که گفتی یعنی چی آقای امیر (که نمیشناسمت!)؟ الآن تو در حمایت از متقلبین صحبت کردی یا کلا با حضور در انتخابات مخالف بودی؟ که فکر میکنم این دومی منظورته! اما بهر حال:
    اگر اولی منظورته که اصلاً با حامیان متقلبین هیچ حرفی ندارم! چون منطقشون رو نشون داده اند!
    اگر دومی منظورته که من هنوز هم معتقدم با حضورمون در این انتخابات، خیلی چیزها رو مشخص کردیم. اگر این جماعتی که رای دادند، در این انتخابات شرکت نمی کردند، خیلی راحت قبول میکردیم که احمدی نژاد پیروز شده! اما حالا که شرکت کردیم و دیدیم که پیروز واقعی احمدی نژاد نبود، خیلی چیزهای دیگه برامون روشن شد. اگر مایل هستی، در این مورد باز هم نظر بده تا بیشتر بحث کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.