لعنت

موضوع مبتذل و در ِ پیت: طرف امشب با زنش می خوابه، یه کم می گذره از یه زن دیگه خوشش می آد، زنش رو ول می کنه می ره با نفر جدید، زنش هم می ره با یه پسر جوون تر از خودش می خوابه. یه کم می گذره، دوباره بر می گردن سر زندگیشون و یه مدتی با هم زندگی می کنن، همون زمانی که با هم هستن، دوباره دلشون هوایی می شه و دوباره می رن توی فاز خوابیدن با دیگران. اون دیگران هم هی دلشون با یکی دیگه می ره و هی با یکی دیگه می خوابن و دوباره دلشون هوای همون زن و شوهر اول قصه رو می کنه. بچه های این زن و شوهر مبتذل هم همین بساط رو دارند و هی از یکی دیگه خوششون می آد و با غیر از همسرشون می خوابن و هی همینطور این دور باطل ادامه پیدا می کنه.

سکانس ها: یه موضوع کوچیک و خیلی ساده، حداقل سه چهار قسمت! طول می کشه. هر سکانس هم دو تا جمله توش گفته می شه و ۵ دقیقه همدیگه رو نگاه می کنن!

دوبله: تهوع آور! نه صدای درست و حسابی دارن، نه بلدن حرف بزنن. فقط روخونی می کنن از روی متن

موسیقی متن: دو تا آهنگ کلاً وجود داره. یکی در صحنه های عاطفی پخش می شه و اون یکی که مثلاً هیجان داره، در سایر صحنه های فیلم! اصلاً هم لزومی نداره که اون صحنه هیجان داشته باشه

کشور سازنده ی فیلم: کلمبیا! دیگه در پیت تر از این نبود

نحوه ی تماشای فیلم: هر چند شب یک بار که سر به منزل پدر و مادر گرامی می زنین، می تونین سر ِ شام، کمتر از ۵ دقیقه از فیلم رو ببینین و تمامی اتفاقات رخ داده در سه چهار قسمت گذشته رو متوجه بشین!

خوش آمدید به شبکه ی فارسی وان، سریال «ویکتوریا»!

————————————————-

پانوشت ۱: وقتی صدای دوبلرها یا موسیقی متن این فیلم رو می شنوم، دلم می خواد بالا بیارم روی تلویزیون یا با یه چیزی بزنم شیشه ی تلویزیون رو خرد کنم!

پانوشت ۲: اینهمه پول و امکانات داریم، اونقدر مزخرف از صدا و سیما پخش می کنیم که مردم برن سراغ این مبتذلی جات!

11 دیدگاه در “لعنت

  1. یه چیز خنده دار گفتی، اونم این که داری سعی می کنی ابتذال رو از زندگیت حذف کنی.
    چرا چرند می گی حمید؟ بگو می خام انیشتین بشم من باور می کنم.
    هر کار بتونی بکنی، این یه کار رو نمی تونی انجام بدی. مبتذل. اون ورو نگاه کن اینجا خونواده رد می شه

    حمید:‌ هان؟‌ 😀 من هیچی نفهمیدم جدی

  2. همیشه همرامه. امشب تقدیم می‌کنم خدمتتون:دی

    حمید: دیدی بازم یادت رفت! 😀

  3. من منظورم به تو نبود کلی گفتم. منظورم اینه که با دیدن اینکه ویکتوریا خیلی خواهان داره خیلی نباید تعجب کرد چون ابتذالش خیلی بیشتر از موارد دیگه نیست. یعنی خیلی حرض نخور. برای چندمین بار تاکید می کنم که فیلم “whatever works” وودی آلن رو حتما ببین!

    حمید: می دونم دکتر! اما به هر حال من در مورد خودم گفتم 😀 با ادامه ی حرفت موافقم. این فیلم رو قرار بود بدی ببینیم دیگه! نمیدیش که! 😀

  4. اما یسری از سریالاشم خوبه! حداقل خنده داره!
    هاو آی مت یور مادر
    دارما و گرگ
    ریبا
    من این سه تا رو اگر پخش کنه فارسی وان میبینم

    حمید: ترجمه ی مسخره ای که از اسم هاو آی مت یور مادر کرده (ملاقات با مادر!)، نشون می ده که این کانال چی پخش می کنه! سریال به اون خوبی رو با دوبله ی مسخره ببینی، خیلی بدتر از اینه که اصلا نبینی!

  5. خب ابتذال جذابه !
    تو بقیه ی چیزا هم همین جوری می‌شد حساس بود. تو موسیقی ای که گوش می‌کنیم تو جک هایی که تعریف می‌کنیم. تو عادتها و رسم و رسوم.
    کلا زندگی مبتذلی داریم. خیلی هم آسون نیست که کلا ابتذال رو حذف کنی از زندگی به نظر من. به نظر من ویکتوریا با بقیه ی زندگی عموم مردم ایران می‌خونه و اصلا مبتذل تر از قسمت اصلی زندگی آدما نیست!

    حمید: درست میگی. الان مدتهاست که دارم سعی می کنم این ابتذال رو از موسیقی که گوش می دم، جوک هایی که می گم و عادت ها و رسم و رسوماتی که داریم حذف کنم. شاید به خاطر همین تلاشی که دارم می کنم، وقتی می بینم دیگران راحت دارن از این ابتذال لذت می برن، حرص می خورم!

  6. تازه فقط ویکتوریا این نیست!… من چند تیکه از ققنوس رو هم دیدم… اونم همینه داستانش :دی

    حمید: شایدم واقعا جامعه ی ما همون وضع رو داره که اینقدر ملت علاقمندن به این مدل فیلم ها!

  7. یه نکته مهم تو فارسی وان هست که واقعا عالیه. اینکه هر فیلمی که پخش میشه فک میکنی فیلم مورد علاقه ی داداشت ( تو، حمید) ویکتوریا رو میده:دی
    از بس که دوبله فیلماش باهم فرق میکنه :-!

    حمید: آی گفتی!

  8. همینمون مونده بود که توی این سریالا دنبال توصیه های اخلاقی بگردیم!
    والا با این سریالاشون!

    حمید: ملت زیادی هستن که دقیقا توی همین سریال دارن دنبال توصیه های اخلاقی می گردن و می خوان ببینن که شخصیت اصلی داستان چیکار می کنه!

  9. با خیلی از حرفات موافقم. خودمم یکی از همین مخالفاش بودم. مخصوصا چون احساس می کنم زندگیای اون وریا اینقدر هم که داره نشون می ده بی پایه و اساس نیست که زن و شوهر این طور به هم خیانت کنند و …

    فقط تنها مساله ای که می مونه، اینه که من بسیاری از مطالبی رو که توی کتابای روانشناسی می خوندم و حتی می شنیدم رو دارم از زبون ویکتوریا می شنوم. به همین خاطر خیلی روی تصمیم گیری هاش و عملکردش توی فیلم حساسم و می خام ببینم به چی می رسه. :دی

    پ.ن: بخندی، همچین می زنم پس کله ت بری توی مانیتور! :دی

    حمید: من که فقط صدای هر کدوم رو می شنوم دلم به هم می خوره! کلی هم بهت خندیدم، دستتم بنداز 😀

  10. منم که هیچی اش رو ندیدم اما شنیدم خیلی گل کرده مخصوصا بین زنان خانه دار!!!
    خب قرار بود صدا و سیمامون بعد از انقلاب از ابتذال دوری کنه. خب در همون راستاست دیگه 😉

    حمید: دقیقا بین زنان بی کار و خانه دار گل کرده، چون یه حس هم ذات پنداری مسخره دارند با شخصیت اول فیلم! این رو از زبون چند تا از زنان فامیلمون شنیدم!

  11. این رو خیلی درست میگی… 🙁
    هر چند شب یک بار که سر به منزل پدر و مادر گرامی می زنین، می تونین سر ِ شام، کمتر از ۵ دقیقه از فیلم رو ببینین و تمامی اتفاقات رخ داده در سه چهار قسمت گذشته رو متوجه بشین!
    منم که گذری ۵ دقیقه رو میبینم، همینه 🙂

    حمید: دردناکش اینه که هر جا میری همین بساطه و همه نشستن و نگاه می کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.