بوش توبه کرد!

جلّ الخالق و المخلوق! آقا این جرج بوش واقعاً نادم و پشیمونه!

چند دقیقه پیش تلویزیون صدای آمریکا، سخنان رجبعلی بوش رو به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پخش کرد. بوش که چهره ای نادم و پشیمان از کرده های خویش داشت، با تریپی حزن انگیزناک، از ماه مهم مذهبی مسلمانان سخن گفت.

خلاصه خبر از سایت VOANews:

پرزیدنت بوش حلول ماه رمضان را به مسلمانان آمریکا و سایرنقاط جهان تبریک گفت.

پرزیدنت بوش در اعلامیه ای که روز جمعه از کاخ سفید منتشرساخت، اعلام داشت ماه رمضان مقدس ترین لحظات سال برای مسلمانان است و یک تعطیل مذهبی مهم به شمار می رود.

رئیس جمهوری آمریکا افزود رمضان ماهی است که طی آن خداوند قرآن را بر پیامبرمسلمانان نازل کرد.

پرزیدنت بوش همچنین خاطرنشان ساخت ماه رمضان و تعطیلاتی که در پیش است، فرصت های خوبی برای یادآوری ارزش های مشترکی است که مردم جهان را به یکدیگرنزدیک می کند. رئیس جمهوری آمریکا افزود آمریکائیان مسلمان به غنای جامعه آمریکا کمک می کنند.

و امّا چند نکته در مورد این خبر:

۱- پرزیدنت رجبعلی دبلیو بوش، در سخنان خود از یک تعطیل مذهبی مهم نام برده که من هر چی فکر کردم ربطش رو با ماه رمضان پیدا نکردم. احتمالاً منظورش ماه رمضان نبوده، منظورش یه شخص به شدت تعطیل مذهبی بوده. شاید …

۲- بوش باید به جای ارزش های مشترکی که مردم جهان را به نزدیک میکند (پیوند می دهد) میگفت: ارزشهای مشترکی که خواهر و مادر مردم جهان را به هم پیوند می دهد. چون ارزشهای مشترکی که این موجود با مسلمونهایی مثل بن لادن که باهاشون دعوای زرگری داره، چیزی جز وحشیگری و خونریزی و کشتار آدمهای بیگناه نیست.

۳- حالا هی بشینید و بگید که رئیس جمهور احمدی نژاد هاله نور نداره، بگید کمالات نداره. بیخود نبود یکی از مدیران رده بالای دولت نهم گفته بود: «اگه قرار بود پیغمبری بعد از حضرت محمد (ص) بیاد، اون پیغمبر حتماً احمدی نژاد بود». اگه کسی پیغمبر نباشه، اگه کمالات نداشته باشه، اگه دانشمند نباشه، اگه هاله نور نداشته باشه، میتونه موجود وحشی و خودخواهی مثل جرج بوش رو از فرقه ضالّه مسیحیت جدا کنه و به اسلام ناب محمدی پیوند بده؟

۴- زنده باد احمدی نژاد!

1 دیدگاه در “بوش توبه کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.