7 دیدگاه در “نور

  1. ۱- آقای دکتر! من نمیدانم شما دکترایتان از کجا گرفته اید اصلا گرفته اید یا افتخارا به شما اهدا شده اما مطمئنا هیچ جا و هیچ گاه فرهنگ و ادب نظر دادن، صحبت کردن و بحث کردن را یاد نگرفته اید، آقای دکتر لطفا مودب باشید یا اصلا نظر ندهید.
    ۲- آقای دکتر! در این که در هیچ جای دنیا برابری حقوق زن و مرد رعایت نمیشود هیچ شکی وجود ندارد. و این روز (۸ مارس) روز جهانی زن نام گرفته است و نه روز ملی. اما چیزی که مسلم است در کشور ما حقوق زنان بارها و بارها بیشتر از کشورهای دیگر دنیا زیر پا له شده و میشود.
    ۳- آقای دکتر! جدا بودن سرویس بهداشتی زنان و مردان چه ربطی به تساوی حقوقشان دارد؟ آیا آب سیفون توالت زنان کمتر از آب سیفون توالت مردان است؟ صابون به مردان بیشتر میدهند؟ لطف کنید توضیح دهید.
    ممنون آقای دکتر.

  2. آقای عزیز شما که دق دلی برابری زن و مرد را دلرید بفرمایید کجای دنیا زن = مرد است؟ در آمریکا حقوق ماهیانه ای که در سمت و تحصیلات مساوی به زن و مرد می دهند برابر با نوع جنسیت انها متفاوت است یعنی زنان حقوق کمتری می گیرند! در اروپا هم محدودیت جنسی در بسیاری از امور اعم از شغل و سمت و .. وجود دارد خدا را شکر من هم در آمریکا بودم و هم تحصیلاتم را در اروپا ( آلمان و بلژیک) تمام کردم و از نزدیک خود شاهد این موارد بوده ام توالت زن و مرد هم از هم جداست حالا شما هی بشین جیغ بزن که زن = مرد! خدا به شما عقل سلیم عطا کند به کوری چشم همه مخالفین کثیف، ما این نظام را تا ظهور مهدی قاءم نگاه خواهیم داشت. تو هم سایتت را ببر بنداز در مستراح.

    حمید: پژمان خوب جواب این آقای دکتر را داده!
    البته از دکترهایی مثل این آقا، که احتمالاً مثل همین دکتر احمدی نژاد خودمان یا دکتر حسن عباسی! ، دکترایشان را مرامی بهشان اعطا کرده اند، انتطار بیشتری نیست! مطالب وبلاگش هم نشون میده که خیلی توهم داره! نوشته هاش هم آدم رو یاد کیهان و یالثارات میندازه!
    مطلب خاصی ندارم بگویم در جواب این دوست مؤدبمان! چون اصلاً فکر نمی کنم حرفهایش ارزش این را داشته باشد که جوابی به آنها داده شود!
    فقط شما ما را مخالف کثیف بدان، مخالف کثیف چه چیزی، من که نفهمیدم.
    افتخار من و دوستان من و امثال من این است که امثال شما، ما را مخالف کثیف خودشان و دین خودشان و دیدگاه های خودشان بدانند! چون اصولاً اسلام شما و ما با هم فرق دارد، ما واقعاً اسلاممان مخالف همدیگر است. پس ما مخالف شماییم!

  3. هم ظلمت میگذره هم نور

    حمید: امّا خیلی نورها هست که اونقدر می مونه که بشه دیفالت!

  4. این نیز بگذرد ….
    شب جمعه آخر ساله دیگه …. کاریش نمیشه کرد

    فکر کنم زیادی تو قبرستون موندی ها… :d

    حمید: اتفاقاً تازه می خوام جمعه برم یه سر بهشت زهرا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.