قطعنامه ی جدید علیه ایران

به میمنت و مبارکی و با صداق چندین فروند موشک و سلاح سنگین و بلوکه شدن حسابهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی [که بهر حال پولهای مملکت و مردم در آنها هست] قطعنامه ی جدید شورای امنیت هم علیه ایران تصویب شد!

باز از اول صبح، محکوم کردن این قطعنامه توسط مقامات کشوری [لشگری سابق] و لشگری و تهدید به اقدامات تلافی جویانه و برخورد قاطع با دشمنان انقلاب و کشور و «تحریم کنید، پیشرفت می کنیم» گفتن ها و هزار شعار احمقانه ی دیگر!

اما دریغ از اندکی عقلانیت … شاید هم امان از اینهمه رندی و پست فطرتی …

3 دیدگاه در “قطعنامه ی جدید علیه ایران

  1. ســــلام .. سال نوتون مبارک
    بله ! ” تحریم کنید ، پیشرفت می کنیم ” .. این جملات رویایی داره آینده ی یک ملت و نسلهای آینده رو تباه میکنه ..هنوز که تحریمی اتفاق نیفتاده به اون صورت کمر مردم داره زیر بار گرونی و فقر و تورم میشکنه وای به روزی که ..
    توی پست قبلیتون به قسمتهای جالبی از کتاب زیبای شازده کوچولو اشاره کردین .. با اجازه خواستم من هم به دو سه خطی از این کتاب اشاره کنم در جائیکه میگه :
    ” قدرت قبل از هر چیز باید متکی به عقل باشد . اگر تو به ملت خود فرمان بدهی که همه خود را به دریا بیندازند انقلاب خواهند کرد ” ..

    حمید: باید منتظر کارهای بعضی از عقلا بود! با اینکه خیلی دیر شده، اما در نومیدی هم بسی امید هست!

    اتفاقاً خودم هم می خواستم این قسمت شازده کوچولو رو هم بذارم رو وبلاگ. الآن میذارمش!

  2. Man kheyli vaghte donyaa ro vel kardam va har az gaahi akharin akhbaaro injaa mikhoonam… Vali ino bedoon ke badtarin ettefaaghaa mogheyi mioftan ke to fekr mikoni badtar az ini ke hast emkaan nadare… Pas biaa baa ham in she’r ro bekhoonim(Khodamo mikosham farsi benevisam) biaa

    اقبال خصم چون بلند شود نکوست
    فواره چون بلند شود سرنگون شود

    Hers nakhor, in 100 baar

    حمید: میدونم از این بدتر هم ممکنه اتفاق بیفته، من فقط امیدوارم که اینطور نشه! خدا وکیلی میشه حرص نخوری وقتی اسلحه ی یه آشغال خارجی [که با استفاده از موقعیتی که داخلی ها در اختیارش گذاشته اند] رو کم کم داری روی سر خودت و خانواده ات حس می کنی؟

  3. دلم میسوزه برای خاتمی که به زور با چند تا کشور رابطه پیدا کرد اما همش الان پنبه شده! اینکه بدون حتی یک نظر مخالف این قطعنامه تصویب شد واقعا جای درد داره..
    واقعا جای گریه داره که همسایه یه کشور قطعنامه علیه همسایه اش رو تصویب کنه! کشور دوست و برادر قطر رو میگم..
    واقعا میخوام گریه کنم..

    حمید: اینقدر از این دوستان ضربه خورده ایم که نگو و نپرس! حالا حالاها هم مونده! حداقل قطری ها، مثل روسیه ما رو نمی دوشند و بعد هم علیهمون قطعنامه صادر کنند! خدا بهمان رحم کند، دیگر از دست امثال هاشمی هم کاری ساخته نیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.