من اومدیم

خواستم بنویسم «ما اومدیم»، دیدم فعلاً که «من اومدم»، آزاده هر موقع اومد و مطلب نوشت، میشه «ما اومدیم»! فعلاً از هر کدوم یه تیکه شو میذارم، پس میشه : «من اومدیم»!

از دیشب اسم وبلاگ به «زیر طاق مهتاب» تغییر کرد. با آزاده نشستیم و ۳-۴ دقیقه!! فکر کردیم چی بذاریم اسمش رو، دیدیم چون خیلی به جناب «ابراهیم حامدی» ارادت داریم، اسم وبلاگ رو از یکی از ترانه های ایشون که خیلی دوستش داریم بگیریم! لطفاً دوستانی که لینک داده اند، تغییر بدند اسم رو!

یه دستی هم به سر و روی وبلاگ کشیدم که واقعاً دو نفره بشه! فعلاً هم به دلیل داشتن ۴ واحد ناقابل در ترم ۱۰، بیش از حد توی خونه ام و تا وقتی کار ردیف بشه، به ترتیب به وبلاگهای دوستان سر میزنم. ترتیب که نداره، هر چی گوگل ریدر بفرمایند!

این کنکور امونمون رو برید! حدود ۵ ماه از گردش و تفریح و مهمونی و اینها بزنی!، بعد بری سر کنکور بشینی و از ۱۰۰ تا سؤال، حداقل ۴-۵ تا سوال غلط باشه و یه سوال از یه درسی که روش خیلی حساب کرده بودی بدند و خودت و دوستانت اصلاً ندونید از کدوم منبع داده بودند، توی ذوق آدم میزنه خب! فعلاً داریم یه نفس راحت میکشیم و با خیال راحت میشینیم حرف میزنیم و اینور و اونور میریم و فیلم میبینیم و کتاب و مجله ای هم میخونیم.

تموم شدن کنکور به غیر از آرامشی که برای ما داشت، یه اتفاق خیلی خوب رو هم به همراه داشت: هر روز که سر میزنم دانشکده (البته من یکشنبه – سه شنبه ها که خودم میرم رو میگم)، کلی از بروبچه هایی که چند ماهی بود ندیده بودم رو توی سایت دانشکده می بینم و کلی روحیه ام عوض میشه. بعدشم که همراه با «روحیه ی اصلی» به منزل پدر و مادر محترم مراجعت می فرماییم و مشغول استراحت میشیم و بیشتر روحیه میگیریم.

خلاصه که از همینجا همه ی دوستانی که اینجا رو میخونند رو توصیه میکنم به «تقوا و ازدواج»! قابل توجه «پژمان»! آقا اگه زن نگیری زودتر، مسافرت طار نمیبریمت ها! خود دانی!

فعلاً چندتا لینک میذارم، ببینید اگه وقت کردید:

۱- شیرانی که از روباهان می ترسند، حتی اگر فرزندان خود باشندبر ساحل سلامت – سمیه توحیدلو

۲- جوک سیمای جمهوری اسلامی ایران برای احمدی نژاد و دستگیری ارسال کننده ی جوک

۳- اظهارات مشعوف کننده ی از سر توهم فاطمه رجبی

۴- چه چیزی در این عکس می بینید؟

6 دیدگاه در “من اومدیم

  1. “ن کنکور امونمون رو برید! حدود ۵ ماه از گردش و تفریح و مهمونی و اینها بزنی!، بعد بری سر کنکور بشینی و از ۱۰۰ تا سؤال، حداقل ۴-۵ تا سوال غلط باشه”

    خودمونیم…. از ازدواج که نزدی 😉 همین که از ازدواج نزدی خودش کلی هنر بود:D
    :*

  2. سلام آقای حسینی و آزاده خانوم تبـــریکات من رو هم به مناسبت این قشنگترین اتفاق زندگیتون بپذیرین .. از صمیم قلب بهتون تبریک میگم براتون آرزوی خوشبختی و سعادتمندی دارم و از اینکه وبلاگ دونفره ی شما دو تا گل روزگار رو میخونم خیلی خوشحالم .. بهترینها از آن ِ شما دو تا @};-

  3. اولا که خیلی قشنگ شده قالب وبلاگ
    دوما اسم قشنگی انتخاب کردین. البته من نشنیدم آهنگش رو
    سوما منم زن می خوام :دی کیو باید ببینم؟ چی کار باید کنم؟ :دی

    حمید: اول و دوم که لطف داری
    سوم باید توی مجمع عمومی متأهلین ۸۲ به رأی بذاریم، اگه تصویب شد، میریم برات زن پیدا می کنیم! باید دم من و آزاده رو ببینی که اونجا لابی بزنیم برات رأی جمع کنیم!

  4. سلام مبارکه
    به خودتون که مفصل تبریک گفتم ایشالله خوشبخت باشین

    راستی خانم اعتدالی دیگه وقتشه که فاز دوم رو به اجرا بذارین: ما منتظریم مهریه تون رو به اجرا بذارین… آففففریییین :دی

    راستی حمید جان متعصب عقب مونده سنتی خشکیده ما اوپن مایندیم افتخار می کنیم بریم وبلاگ خانم مطلب بنویسیییم. از الان نشون دادی که بیچاره خانومت چه خواهد کشیییید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.